Znajdziesz mnie tutaj

środa, 30 września 2020

Kartki BN 2020 - wakacje i wrzesień

Dziś ostatni dzień września więc pora pokazać kartkę w zabawie u Uli  

Ale zanim pokażę kartkę wrześniową to najpierw zaległa kartka z miesięcy wakacyjnych, której nie zdążyłam zrobić. Na wakacje Ula nie zadała żadnej nowej formy, miałyśmy zrobić kartkę w nowej formie, której wcześniej nie robiłyśmy 
więc u mnie powstała schodkowa karteczka z koła
A na wrzesień 
dostałyśmy wytyczne:
- kartka z shaker boxem 
- ciemny kolor + złoty - forma dowolna.
Zrobiłam karteczkę, która połączyła obie wytyczne 
złota jest ramka shaker boxa i gwiazdki wewnątrz, a tu widać, że to shaker box 
Uff, no to zdążyłam z wszystkimi zabawami - jutro nowy miesiąc i nowe wyzwania.

6 komentarzy:

  1. Śliczne kartki :)
    Mają dużo uroku.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu brawo, obie kartki urocze. Podoba mi się bardzo ta forma schodkowa z koła, a w shaker boxie masz cudną grafikę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne, szczególnie ta z koła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, ale ciekawe i piękne karteczki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie kartki śliczne. Schodokowej z koła jeszcze nie widziałam! Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...