Znajdziesz mnie tutaj

środa, 14 października 2020

Jesienna wymianka karteczkowa - podsumowanie

 Zapisałam się na wymianę karteczek u Kasi 

Znalazłam w sieci wzorek grzybka i tak powstał hafcik 
grzybek jest fragmentem wzoru "Autumn forest",
jego autorką jest Яна Минасян
kanwa Vintage Aida 14 ct kolor 6159 - jasnozielony
mulina DMC wg klucza
Kiedyś podczas zakupów znalazłam serwetkę jesienną
a ponieważ w zabawie u drugiej Ani 
kości na ten miesiąc 
wskazały na serwetkę więc przy użyciu folii spożywczej i żelazka powstała baza  a potem karteczka 
Kartka razem z czekoladą powędrowała do samej organizatorki zabawy i wiem, że się spodobała.
zdjęcia pożyczyłam z bloga Kasi
mam nadzieję, że wybaczy
bo ja zrobiłam tylko zdjęcie kartki
Do mnie kartka jeszcze nie dotarła więc jej zdjęcie wrzucę później.
Edit: 21 października
dziś dostałam przesyłkę od Basi 
a w środku taka śliczna karteczka 
i całe mnóstwo przydasi: bazy do kartek, papiery 
z ciekawością przyjrzałam się tym mulinkom, bo takich jeszcze nie spotkałam.

Niestety pierwsza kartka od Basi przepadła gdzieś w czeluściach naszej kochanej Poczty Polskiej - od 2 października w systemie widnieje "przesyłka w transporcie".

Basiu jeszcze raz z całego serca dziękuję :)

8 komentarzy:

  1. Eu super ten zestawik, jednak serwetki dają dużo możliwości jest ich spory wybór, chyba można na nich znaleźć wszystko i to jest super, dla tych co maja ich zapas.
    Hafcik uroczy .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jesienna kartka, Eluniu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik. Fajne są takie wymianki . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hafcik i bardzo urocza kartka!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniale dobrałaś papier i ten wzorek, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwie jesienna kartka, super zestaw przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam u Kasi - przepiękny komplecik przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo jesiennie! Świetny pomysł na bazę z serwetki, też kiedyś próbowałam tej metody :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...