Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 9 października 2020

Słodki SAL na Boże Narodzenie 2020 - odsłona 1

Jakby było mało zabaw, w których biorę udział to dałam się namówić Kasi na kolejną

Nie potrafiłam przejść obojętnie, bo uwielbiam słodycze, a haftować mamy takie smakołyki autorstwa Marii Diaz
W zabawie nie ma sztywnych terminów - Kasia proponuje zakończyć haftowanie przed świętami.
No to zabrałam się do roboty i tak powstała pierwsza babeczka 
kanwa 18 ct kolor ecru
mulina DMC wg klucza
Nie mam jeszcze na nią pomysłu, ale myślę, że trafi na kartkę.
Babeczkę zgłoszę również w zabawie u Kasi 

8 komentarzy:

  1. Babeczka idealna dla Mikołaja.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu sal cudny, babeczki słodziutkie i zjawiskowe. Chętnie bym wyszyła, jak by doba miała 48 godzin. Tobie poszło świetnie i mam nadzieję że dasz radę do Świąt, trzymam kciuki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu! Przepiękna babeczka!
    Też miałam się zapisać na ten sal... ale czas tak zleciał, że przegapiłam termin... :-(
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetna, świąteczna, pulchniutka babeczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka cudna babeczka! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu, urocza ta muffinka. Ktoś się bardzo ucieszy z takiej słodkiej karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...