Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 2 października 2020

Kartki przez cały rok 2020 - październik

 W zabawie u Ani 

na  październik dostałyśmy takie wytyczne 
Trochę problemów było ze znalezieniem wrzosu - większość wzorów do haftu była zbyt duża na kartkę, ale w końcu udało mi się znaleźć jeden odpowiedniej wielkości więc wyhaftowałam go 
wzór: Serendipity Designs
kanwa biała 18 ct
muliny dobierałam samodzielnie(w kluczu są tylko nazwy kolorów)
i powstała taka karteczka - w tym miesiącu tylko jedna niestety
Haftowałam nitkami z resztkowego pudełka więc kartkę zgłoszę też do zabawy u Moniki 
No to zaczęłam nowy miesiąc :)

13 komentarzy:

  1. Mam ten sam wzór i już wyszyty, tylko kartki jeszcze nie ma.:) Ładnie u ciebie wyszło, piękna kartka.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje wrzos w tej rameczce -śliczna kartka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wrzosik:-) Nie wiem jak ja ten temat zrealizuję ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hafcik :-) Kartka wyszła cudna :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu obawiam się, że ja też po raz pierwszy zrobię jedną kartkę, bo haftu nie znalazłam niestety. A Twoja karteczka jest świetna, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatna i pięknie skomponowane kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu, prześliczna wrzosowa kartka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może jedna , ale bardzo ładna :) Kocham wrzosy za ich fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny hafcik:) Pięknie wyszła ta karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny hafcik, najprawdziwszy wrzos :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny hafcik z wrzosami. Karteczka cudna. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wygląda :)
    Gratulacje:) bo ja nie miałam tyle szczęścia ze znalezieniem wzoru. W końcu jeden przerobiłam;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...