Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 22 października 2020

Kartki BN 2020 - październik

 W zabawie u Uli 

na ten miesiąc dostałyśmy do wyboru takie wytyczne:
- kartka z wysuwanymi bokami
- forma dowolna + pingwin + kolor zielony
Najpierw znalazłam w sieci wzorek małego pingwinka - jak tylko go zobaczyłam od razu wiedziałam, że będzie pasował do mojego ulubionego świątecznego wykrojnika. I tak powstała kartka z drugą wytyczną 
A potem postanowiłam zmierzyć się z nową formą kartki - a oto efekty:
zamknięta 
i otwarta 
Kartka trochę praco - i papierochłonna, ale bardzo miło się ją robiło - myślę, że jeszcze kiedyś tę formę wykorzystam.
Kartkę z haftem zgłoszę również w zabawach u Kasi 

i u Moniki 
Trzymajcie się zdrowo :)

13 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, mamy prawie identyczne kartki! Ale ślicznie wyszła. A tę drugą bardzo podziwiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pingwin przesłodki, śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie karteczki bardzo mi się podobają, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki- super ci się udała ta druga! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu ten wykrojnik to też mój ulubiony :-) Hafcik pingwinka super. A forma składaka mnie się osobiście bardzo podoba , choć ja popełniłam dwa błędy, na szczęście dało się je naprawić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, super pingwinek. Kartka z wysuwanymi bokami wyszła Ci rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne obie karteczki :-) Ja lubię takie świąteczne wykrojnikowe wzory :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki! Obie są zachwycające :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są świetne! Szczególnie ta wysuwana mnie zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie karteczki są super! Faktycznie ten wykrojnik jest świetny, juz na którymś blogu widzę z nim kartkę i za każdym razem jest ona rewelacyjna! dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...