Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 30 grudnia 2021

"C & K" - lekcja 12

 Jutro już koniec miesiąca i roku, najwyższy więc czas na pokazanie pracy w zabawie u Reni 

W tym miesiącu uczyłyśmy się rzędów skróconych.
Bardzo ucieszyła mnie ta wytyczna, bo wielokrotnie samodzielnie próbowałam takie rzędy przerabiać, ale zawsze to nie było to. Dopiero Renia w inspiracjach wrzuciła link do filmu pokazującego szczegółowo technikę - tutaj i wreszcie wiem jak to zrobić. Od razu postanowiłam wykorzystać nową umiejętność i zrobiłam kołnierz do swetra, który pokazałam w ubiegłym miesiącu 
a tak wygląda gotowy sweter: 
i tył 
Muszę go tylko jeszcze zblokować, ale to dopiero po wszystkich świętach.
Myślę, że do tego czasu powstanie jeszcze drugi sweter, bo znalazłam bardzo fajny filmik pokazujący jak zrobić sweter raglanem od góry z wykorzystaniem właśnie rzędów skróconych. A skoro po remoncie przy przeprowadzce do nowych mebli stwierdziłam, że mam wielkie zapasy włóczek więc postanowiłam je stopniowo "upłynniać". I takim sposobem robi się kolejny sweter 
Miałam nadzieję, że skończę go i dlatego czekałam z publikacją tego posta, ale niestety nie udało się.
Na koniec podsumowanie wszystkich prac jakie powstały w ramach zabawy - tylko druty, bo choć szydełko nie jest mi obce to zdecydowanie wolę druty 
Reni dziękuję za organizację zabawy, bo choć na drutach robię od wielu lat to jednak nauczyłam się kilku nowych rzeczy :) i cieszę się, że zabawa będzie miała dalszy ciąg.

6 komentarzy:

  1. Piękne prace! Ja w zabawie Reni nie biorę udziału, ale poczułam się zainspirowana. Kupiłam sobie szydełko i zacznę od prostych kwiatuszków. Życzę mnóstwa radości przy kolejnych wyzwaniach, zdrowia i nadmiaru czasu w nadchodzącym 2022 roku😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter jest rewelacyjny , ja robię albo zbyt mały albo za duży ,resztkowiec będzie sliczny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe są te sweterki, Elu, zazdroszczę Ci umiejętności:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne Elu oba sweterki. No cóż tez już długo robię na drutach zdecydowanie dłużej niż na szydełku. Mnie też się zabawa u Reni spodobała, i fajnie że będzie jej kontynuacja. Jakoś nie pomyślałam o podsumowaniu ale to nic, Dobrze że spróbowałaś tych rzędów skróconych. Szczerze powiem że do dziś nie wiem o co w nich chodzi. Po prostu czasu mi brakło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu dziękuje za podsumowanie i kolejna prace dodaną do zabawy:) też zdecydowanie bardziej wolę druty, dzianina wychodzi delikatniejsza i to jest to co w niej lubię. Oba sweterki prezentują się świetnie! i bardzo się cieszę, ze mogłam Cie zainspirować:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do drugiej edycji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny szary sweter zrobiłaś. Podoba mi się wzór. Zdrowia i szczęścia w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...