Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 17 lipca 2022

Kolorowo

Postanowiłam połączyć dwie zabawy: 

 u Kasi - gdzie w tym miesiącu króluje 
u Marioli - gdzie haftujemy biscornu w jednym, ulubionym kolorze.
Wyhaftowałam takie wzorki 
trochę zszywania i oto jest 
jedna strona 
i druga
a w środku różowe perełki.
Różowy nie jest moim ulubionym kolorem więc postanowiłam wyhaftować jeszcze jedno maleństwo. Zapomniałam zrobić zdjęcia przed zszyciem więc gotowe 
Również jest dwustronne 
Na koniec kolaż dla Marioli 
Życzę Wam miłej niedzieli.

15 komentarzy:

  1. A ja lubię różowy :).

    Super biscornu zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, zarówno to różowe jak i to czerwoniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, zwłaszcza podoba mi się różowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba igielniki śliczniutkie. Kolor to rzecz gustu i na szczęście jest ich tyle, że każdy znajdzie coś dla siebie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te maleństwa. Świetne hafciki, ale fakt nie lubię różowego i nie lubię tego zszywania. !!! Fajnie że udało Ci się zaliczyć dwie zabawy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie poduszeczki śliczne . Chociaż czerwona z białym bardziej przypadła mi do gustu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwa igielniczki śliczne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba igielniki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne oba igielniczki:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne:) Takie delikatne:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...