Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 14 kwietnia 2023

Trzy zabawy za jednym zamachem

 Z potrzeby chwili, przed świętami powstały trzy karteczki, które świetnie wpisały się w wytyczne do trzech zabaw blogowych 

Splocik w swojej zabawie- tutaj zasady  - na ten miesiąc wybrała takie przysłowie i cytat:
1. Lepsze pół jajka niż pusta skorupka.
2. "Kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie, łamanie zasad, popełnianie błędów i dobra zabawa." Mary Lou Cook
Z przysłowia wybrałam słowa: pusta skorupka, a z cytatu: dobra zabawa
a oto kartka
Z kolei Renia w swojej zabawie - tu zasady- podała takie wytyczne:
Anagramy:  P, A, Y,  Ł, N, O, C, O, N, E, B, Ą, M
Rękodzieło:  litery O i/lub A, kolor fioletowy, kura (drób)
A oto co powstało:
rękodzieło
kolor fioletowy
litera O - owal (pisanka, okienko w kartce)
kura (drób) - kurczak
litera O - owal (pisanka)
         A - Alleluja
kura (drób) - kurczak 

Rozsypanka - "Płonące ambony"
Anagramy:
3 litery - bon, pył, noc, łan, Men, Man, Ben, pan, Pac, cło, mop, cep, łeb
4 litery - boom, płyn, mały, mało, bona, nano, cena, młyn, pały, poły, łamy, łapy, Amon, cały, Mona, błam, Bonn, baon, obły
5 liter - pełno, małpy, pomoc, nocny, pełny, cenny, błona, mnący, mocny
6 liter - cymbał, płonąc, ambony, mącone, płonny
7 liter - płonące, pomocny
8 liter - opłacone
Muszę przyznać, że nie było łatwo :)
A na koniec nowa zabawa u Katarzyny - zasady
Tu wpisują się wszystkie trzy kartki więc wstawiam kolaż 

13 komentarzy:

  1. Fajne te Twoje kartki i super że Ci się wpasowały w te zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki wykonałaś. :)
    A kurczaczek matematyczny u mnie popiskuje - dziękuję. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że dołączyłaś do zabawy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kartki I bingo,ogarnęłaś 3 zabawy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne, Elu, zwłaszcza pierwsza z matematycznym kurczaczkiem mi się podoba.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kartki, a🐤 kurczak haftem matematycznym super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki! i świetnie wpasowały się do zabawy. Bardzo dobrze też dałaś sobie radę z anagramem-BRAWO! dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra kartki! Ta z haftem matematycznym obłędna!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki, zwłaszcza pierwsza z kurczaczkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzy karteczki, jakże różne, a na te same święta ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kartki. Cieszę się, że bawisz się ze mną

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...