Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 4 kwietnia 2023

Wielkanoc z Coricamo i KTM - odsłona 4

 Wielkanoc już za parę dni więc pora kończyć zabawę 

Tutaj pokazałam drugi haft, a dziś pokażę Wam jak go oprawiłam. Zdecydowałam, że kartek okolicznościowych nigdy nie jest za dużo i tak powstała karteczka 
Haft jest dość duży więc kartka jest formatu DL.
Pozostałe wzorki, które dostałam w zabawie wyhaftuję w późniejszym terminie.
Kartkę zgłoszę również do zabawy u Reni 
I kolaż dla Reni do galerii 
A tu prace, które w zabawie powstały dotychczas 

11 komentarzy:

  1. Karteczki są prześliczne .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jeden haft to piękniejszy, :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sa te kartki. Ciekawi mnie czy znajdzie się ktoś kto z tych haftów zrobił jaje jak było zakładane , Ja co prawda wzorek wyhaftowałam, ale brakło mi weny na kontury no i wykończenie !!Ale wiedziałam ze wzorki z Coricamo są wymagające, Może kiedyś je wszystkie wyszyję :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, moja szwagierka zrobiła jajo z zającem, a na Fb w grupie Coricamo widziałam, że dziewczyny też robiły jajka.

      Usuń
  4. Piękny haft i świetna karteczka powstała:) ciekawa jestem tych kolejnych, ale wiem, że na pewno będą perfekcyjnie wykonane:) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! I cudnie oprawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafty i kartki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, Elu.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kartki urocze - zarówno okolicznościowa, jak i wielkanocna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super połączone kolory. Świetne kartki :) dzięki za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...