Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 20 listopada 2023

Rękodzieło i anagramy - listopad

W swojej zabawie - tu zasady 
Renia na ten miesiąc podała takie wytyczne:
anagramy: rozsypanka
                   M E A A A Z C N J I I E E Z C K A A B  Magdalena Kordel
rękodzieło: litery N i/lub Ś
                    kolor neonowy / owocowy
                    element - prezenty
Z anagramami poradziłam sobie dość szybko, ale z rękodziełem szło mi nijako - wcale nie szło. Tym bardziej, że za tydzień mam mieć operację drugiego oka a tu przyplątało mi się jakieś przeziębienie :(( Leczę się na wszystkie możliwe sposoby, bo jak nie będę zdrowa to mi operację przesuną nie wiadomo na kiedy. Dziś już jest zdecydowanie lepiej - mam nadzieję, że do przyszłego wtorku będzie całkiem dobrze. Nawet udało mi się "zmajstrować" taką karteczkę 
litery  N - słowo niespodzianka
          Ś - śnieżynki w tle
element prezenty - jeden ale za to duży
kolor neonowy / owocowy - prezent i napis 
Szału nie ma, ale może Renia uzna taką interpretację.

Z rozsypanki ułożyłam tytuł "A ja na Ciebie zaczekam" i takie anagramy:
3 litery - maj, jaz, jak, Jan, jen, Bem, bez, mak, bak
4 litery - ciek, bank. czek, naja, Maja, Kaja, jama, baja, baza, Baka, baca, Beck, abak, amen, acan, nici, Anka, mina, ceza, Enej, cena, Miki, mini, zima, beza, kmin, kicz, mecz, 
5 liter - Jacek, bezan, bajka, Janek, zamek, miecz, Majka, Biecz, bijak, acani, akcja, kaban, bazie, najem, kania, bania, mania, majak, amina, Jemen, kamea, zanik, niema, bicie, kicia, cizia, bezik, kibic, cekin, Kenia, zakaz, nakaz, znicz, mazak
6 liter - mienie, cienie, ziemia, Ziemia, beczka, kaczan, zaciek, niecka, akacja, czajka, jeniec, cienki, baniak, maniak, zmiana, kencja, jamnik, Maciej, zejman, baczki, kabina, maczek, Zambia, Niemka, nijaki, kajman, czekam, kineza, czekan, abakan
7 liter - cieczka, majenie, Bieniek, Czejeni, mijanka, najemca, kazanie, bajanie, amnezja, kajanie, zamiana, ambicja, czajnik, banicja, ciemnia, mieniak, kinezja, czkanie, Niemiec
8 liter - czekanie, ziemniak, bajeczka, meczenie, baczenie, kamienie, miecznik, maciejka, ciemnica, ciemniak, Ciemniak 
9 liter - kaczeniec, banieczka, kamienica, ziemianka  

Na koniec wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie 

7 komentarzy:

  1. Świetnie poradziłaś sobie z wytycznymi, tym bardziej, że na razie masz problemy zdrowotne.
    Kartka jest minimalistyczna i śliczna.
    Trzymam kciuki, by wszystko poszło dobrze i oczka były jak nowe.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że uzna bo co trzeba jest na fajnej energetycznej kartce. Mnie się bardzo podoba:) Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie. Dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo wytycznych jest ,u mnie tylko jedna, ciekawa karteczka.Życzę zdrowia, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka życzę przede wszystkim , oby ta operacja się udała i oby to przeziębienie sobie poszło.
    Książki M. Kordel lubię bardzo , a z kartką i rozsypanka poradziłaś sobie wyśmienicie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...