Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 31 grudnia 2015

Po świętach - dziękuję

Święta minęły tak szybko, że nawet się nie obejrzałam a tu już ostatni dzień tego roku.
Dziś chcę Wam podziękować za życzenia świąteczne - te w formie papierowej jak i te mailowe czy składane tu na blogu - z całego serca dziękuję.
A teraz pokażę Wam te papierowe
od Anduli
od Czarnej Damy
mikołajowa karteczka
świecznik
 szydełkowa choinka i coś słodkiego w środku
od Annette
w kopercie znalazłam drugą kopertę
więc została otwarta dopiero dziś, ale to pokażę w kolejnym poście
od danfi
od kołderkowej cioteczki Eny
od p. Krystyny - mamy Czarnej Damy
od Megliken
od Tereni
od Creadivy
i znalezione dziś w paczkach z prezentami urodzinowymi:
od hubki
od mam_i_ja
od Ranya
Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję.
Ja w tym roku niestety nie wysłałam ani jednej kartki - przepraszam wszystkich, którzy czekali na kartkę ode mnie i tych, którym kartkę powinnam była wysłać. Obiecuję, że na kolejne święta postaram się poprawić.


11 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku i dużo zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki dostałaś. Eluniu wszystkiego dobrego na Nowy Rok Ci życze i udanej zabawy Sylwestrowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki śliczne dostałaś.
    Życzę Ci Elu Szczęśliwego i pomyślnego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo radości i pasji w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karty i prezenty dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne te kartki i świąteczne drobiazgi. To prawdziwa przyjemność, dostawać takie cuda. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kartki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kolekcja karteczek :) a ja w tym roku polegałam na kupczych bo nie zdazyłam zrobic ani jednej wlasnej :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...