Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 15 grudnia 2015

SAL "Choineczka 2015" - finał

Drugi post dzisiaj, ale skoro organizatorka candy postawiła wymóg opublikowania informacji o zabawie w poście to tak zrobiłam.
A teraz do rzeczy części składowe choineczki pozszywane





trochę się obawiałam tego zszywania czy mi wyjdzie tak jak trzeba - szczególnie jak poczytałam u Karoliny o jej perypetiach ze zszywaniem - ale jest ok. Wiem: miejscami jeszcze można by poprawi, ale i tak jestem zadowolona.
Tak wyglądają wszystkie trzy
a tak już gotowa choineczka


zdjęcia są fatalne, ale za oknem szaro i ponuro i telefonem nic lepszego uzyskać się nie da, ale z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona. I bardzo możliwe, że powstanie jeszcze jedna - ale to już na kolejne święta - bo ta jutro powędruje do nowej właścicielki jako prezent urodzinowy.
Dziękuję Iwonie z bloga pomieszane-poplatane za możliwość wyhaftowania tej ozdoby :) Ciekawa jestem jak poradziły sobie inne uczestniczki zabawy - idę pomyszkować po blogach..

23 komentarze:

  1. Fajna choineczka - zszywanie musiało być prawdziwym wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zszywało się tak jak zwykłe biscornu tylko w zagłębieniach trochę trzeba było uważać - po backstitchach u elfa to była czysta przyjemność.

      Usuń
  2. Moja też wędruje w prezencie. Ja na swoją muszę poczekać też do przyszłego roku, bo w tym już nie dam rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu bombowa ta choinka, szkoda że się nie skusiłam , myoże w przyszłym roku :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie wygląda efekt końcowy, piękna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówiłam, że będziesz miała piękną choinkę :)
    Pozdrawiam Elu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet na takich zdjęciach widać, że choineczka jest rewelacyjna.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna choinka.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super! Piękna choineczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowa choinka, nie zgubi igieł i mało miejsca zajmuje - same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna choineczka. Świetnie się prezentje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje , śliczna choineczka! Życzę najlepszych, pełnych wiary, miłości, radosnych Świąt! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna choineczka - brawo :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...