Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 29 grudnia 2015

Wymianka urodzinowa

Ostatnia paczka w wymiance urodzinowej u hubki wysłana i nawet PP zdążyła dostarczyć ją na czas więc mogę już pokazać.
Adresatką była justyna9ewa - oto prezent dla niej
kartka z życzeniami
zakładka do książki
oraz czekoladownik
w środku była czekolada
Mam nadzieję, że obdarowanej spodobał się prezent.
A teraz nadchodzi najdłużej wyczekiwany moment - ostatnia na liście wymiankowej jestem ja czyli teraz ja dostaję prezenty!! - hurra!!!
Część prezentów już dotarła, czekają na urodziny.

17 komentarzy:

  1. Świetne są te czekoladowniki:) Muszę spróbować:) Może jakiś tutorial?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo:
      http://photoscrapworld.blogspot.com/2015/09/kurs-na-byskawiczny-czekoladownik.html
      http://craftfunsklep.blogspot.com/2013/01/kurs-na-czekokartke-wyzwanie-12.html
      http://sklep-scrappasja.blogspot.com/2015/04/jak-zrobic-czekoladownik-tutorial-w.html

      Usuń
  2. Cudny prezent dla Justynki przygotowałaś. Widać w nim Twoje zaangażowanie i serce, z całą pewnością będzie zadowolona tak, jak i Ty ze swoich urodzinowych prezentów.
    Pozdrawiam Eluniu.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justyna pokazała u siebie zbiorcze zdjęcie części prezentów i od razu wiedziałam, który jest od Ciebie - bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny prezent : pojutrze już Ty będziesz otwierać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze w czekaniu jest...czekanie ;=D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny prezencik Justynce przygotowałaś, karteczka śliczna. No to zacieraj już kochana ręce na swoje wielkie rozpakowywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny prezent poslalas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny prezent poslalas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace na wymiankę. Sama muszę wreszcie spróbować zrobić taki czekoladownik.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...