Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Kartka na Boże Narodzenie - wymianka u Etoile

Zapisałam się tylko na jedną wymiankę - i dobrze zrobiłam, bo inaczej nie wyrobiłabym.
Zabawę zorganizowała  Daria - Etoile a moimi parami wymiankowymi była mrumru i Atramk
Miała być kartka, słodycz i jakiś drobiazg (niekoniecznie związany ze świętami). Oto co poleciało ode mnie
do Atramk
a dostałam
 
 

do mrumru
a dostałam
 

 
Dziewczyny z całego serca dziękuję za super prezenty, a Etoile dziękuję za organizację zabawy.  
 A tutaj można zobaczyć galerię wymiankową.

13 komentarzy:

  1. Piękne prezenty dostałaś,a jak cieszą-prawda??? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała rzecz, a cieszy. Bardzo ładne prezenty - i te dla Ciebie i te od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna wymianka! i piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same śliczności. Super wymianka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prezenciki sobie zrobiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w zabawie :) piękne prezenty wysłałaś i dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same śliczności. Też brałam udział w wymiance i również dostałam piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, swietne prezenty przyszykowałaś, a te zawieszki haftowane sa rewelacyjne
    tez mam na nie ochotę, czy nie sa one przypadkiem z jednej z polskich gazetek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, te ciasteczka znalazłam w "Igłą malowane" nr 6/2015

      Usuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...