Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 5 grudnia 2015

Magia świąt - grudniowe wyzwanie u Hanulka

Kiedy Hania ogłosiła temat wyzwania na grudzień "magia świąt" - bardzo się ucieszyłam i pomyślałam, że bardzo na czasie, bo przecież trzeba produkować kartki świąteczne więc damy radę. A tymczasem, żeby nie było nam tak "lekko, łatwo i przyjemnie" warunek był jeden: nie może to być kartka świąteczna  - no i tu zaczęły się schody. Nie, żebym nie miała wzorów (tych jest aż nadto) tylko czasu coraz mniej. Ale kiedy kupiłam najnowszy numer 6/2015 "Igłą malowane" znalazłam tam wzorki, które mi się spodobały - zresztą cały numer jest bardzo fajny - i tym sposobem powstały takie ciasteczka
kanwa plastikowa. mulina Ariadna wg klucza zamieszczonego w gazecie,
 z tyłu podklejone beżowym filcem

i kolejno


Na styczeń - ostatni etap zabawy - mamy temat

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zawieszki Elu.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te ciasteczka zrobiłaś:))Bardzo mi się podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszkowe ciasteczka świetne, podziwiam tę plastikową kanwę, bo lekko na niej się nie haftuje, ale efekt jest zabójczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś dawno temu próbowałam haftu na plastikowej kanwie i stwierdziłam, że nigdy więcej. A w tym roku w Sal-u z bałwankami ponownie po nią sięgnęłam i bardzo dobrze mi się haftowało - więc nigdy nie mów nigdy. Szkoda tylko, że jest jedna gęstość 14ct..

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem, piękne zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jakie one są ładne, kolorki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalnie wyszły Ci te zawieszku :) tez mam w planie je kiedyś zrobić, może w przyszłym roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak widać można sprostać kazdemu zadaniu a ciacha wyszły
    przeapetycznie i naprawdę super są :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zawieszki! Ja się niestety zniechęciłam po tym zastrzeżeniu, że nie może to być kartka :( A temat kuchenny to już w ogóle nie moja bajka, więc zrezygnowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprytnie to wymyśliłaś Elu i pięknie wykonałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne... jak ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...