Znajdziesz mnie tutaj

środa, 15 stycznia 2020

Kości zostały rzucone - styczeń

Ania z Kreatywnej Jacewiczówki zaproponowała nam nową zabawę pod nazwą "Kości zostały rzucone"
- tu klik zasady.
 Zainteresowała mnie ta zabawa i postanowiłam wziąć w niej udział tym bardziej, że moje pudełko na kartki okolicznościowe świeci pustkami. Jeśli tylko uda mi się wylosować odpowiednie wytyczne
to będą powstawały kartki bowiem Ania pozostawiła nam wolną rękę w realizacji projektów.
Rzuciłam kostkami
 lewa kostka - kolumna pionowa, prawa - pozioma
na przecięciu otrzymałam wytyczną: kwiat.
Wyhaftowałam wzorek zakupiony kiedyś w sklepie Moniki - tu można go kupić klik
Haftowałam nitkami z resztkowego pudełka więc hafcik zgłoszę w zabawie u Moniki 

a potem powstała karteczka dla jednej z kołderkowych cioteczek
kolorystyka dopasowana do upodobań adresatki - mam nadzieję, że jej się spodoba.
W tym miesiącu potrzebna jest mi jeszcze jedna kartka - dla mojej chrześnicy - więc ponownie rzuciłam kostkami
i otrzymałam wytyczną: motyw kobiecy.
Postanowiłam zmierzyć się w kolejnym wyzwaniem w zabawie u Ewy
i tak powstała karteczka
No to kolejna zabawa odfajkowana :)

13 komentarzy:

  1. Świetne kartki! Pomysłowa ta zabawa z rzucaniem kostką :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu obie kartki rewelacyjne, choć przyznam że ta haftowana bardziej w moim guście. Fajnie że bawisz się u Ani i Ewy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie delikatne i kobiece :-) Czy ten brzoskwiniowy papier w tle to serwetka czy wytłaczany ? Taki drobny wzorek na nim widzę :-)
    A brązowe elementy pięknie wyglądają na jego tle :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo to nie jest ani serwetka ani papier wytłaczany (choć tak wygląda) to papier "Signs of love" Altair Art.

      Usuń
  4. Eluniu świetnie sobie poradziłaś .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Eluniu sobie poradziłaś z wytycznymi jakie Ci "wypadły", super karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki Elu.
    Fiolet, to wiadomo dla kogo :) Ten wykrojnik z różami muszę zdobyć :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwukrotny rzut - super :) Fajna interpretacja haseł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, świetnie ci poszło z wytycznymi. Karteczki są bajeczne. Zaintrygowały mnie te składane, ale i haftowana kradnie serce.
    Z pewnością biorę tę karteczkę do zabawy oraz do dalszego pokazywania ^_^

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...