Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 7 stycznia 2020

Dziękuję :)

Z całego serca dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne: te przesłane mailem, pisane tu na blogu i te w formie tradycyjnej. Dziś wreszcie udało mi się zrobić zdjęcia karteczek, które do mnie dotarły więc będę się chwalić.
Serdecznie dziękuję (kolejność zupełnie przypadkowa):
Ani
Beacie
Danusi
Dorocie z dziećmi
Eluni
Katarzynie
Lidce Czarnej Damie
Monice Igiełce_MB
Reni
Ani Sannie
z takimi dodatkami
Tereni z rodziną
Uli
 Dotarła jeszcze karteczka od Justyny
W ostatnim dniu roku świętowałam kolejne 18....:) urodziny - również dziękuję koleżankom za pamięć i serdeczne życzenia,
a tu prezent od Beaty
i już w wazonie
i karteczki:
od Danusi
i od Tereni
Jeszcze raz serdecznie Wam dziękuję :)
Edit 17.01.
Na początku tygodnia dotarła do mnie jeszcze jedna zupełnie niespodziewana przesyłka od Marzeny. Zobaczcie co zawierała:
kartkę z życzeniami - tu złożona
kartka jest formatu A4,
 znalazły się na niej wszystkie trzy moje miłości: koty, róże i kolor czerwony
stojąca
i jeszcze rozłożona
czyż ten maluszek o wielkich oczach nie jest słodki?
Oprócz kartki był jeszcze prezent, którego pilnował taki piękny strażnik
udało mi się tak rozpakować, żeby go nie uszkodzić i oczom moim ukazała się wspaniała kolekcja kocich piękności
Marzeno jeszcze raz z całego serca dziękuję za tę niespodziankę :)

9 komentarzy:

  1. To miło otrzymać życzenia, nie tylko te ustne jak widzę, i ja zyczę Tobie wszystkiego dobrego w nowym roku, wielu pomysłów i ciekawych prac, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kartki,a tulipanki mam takie same

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu piękne dowody pamięć.
    Cudowne kartki i upominki .
    Pozdrawiam serdecznie Eluniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech się wszystkie życzenia spełniają Elu.
    Piękne kartki i upominki.
    Pozdrawiam słonecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie karteczki i upominki dostałaś Eluniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki! I jakie cudne tulipany :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluniu wszystkiego dobrego!karteczki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda kartka jest wyjątkowa , bo specjalnie zrobiona dla Ciebie :)
    Tulipany ślicznie się prezentują - tak się cieszę ,że się podobają !!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...