Znajdziesz mnie tutaj

środa, 1 stycznia 2020

Imieniny miesiąca - styczeń

Witam wszystkich odwiedzających w Nowym 2020 Roku i życzę zdrowia, pomyślności oraz nieustającej weny :)
Serdecznie dziękuję za życzenia świąteczne, noworoczne i urodzinowe złożone tu na blogu - kartkami pochwalę się w najbliższym czasie. Nie był to łatwy czas dla mnie - pierwsze te święta bez mamy, a w dniu urodzin rano nie zadzwonił telefon (podświadomie czekałam na niego). Mam nadzieję, że ten nowy rok będzie dużo lepszy.

Zapisałam się na kolejną edycję zabawy u Hani
gdzie co miesiąc robimy jedną haftowaną krzyżykami kartkę na zadany temat.
W tym miesiącu miała powstać
O takich śnieżnych i mroźnych zimach chyba możemy powoli zapominać - a szkoda - więc u mnie powstała taka karteczka - sam hafcik pokazałam tu
Ciekawa jestem jaki będzie kolejny temat.

19 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki żeby nowy rok był dla Ciebie łaskawszy i przyniósł same pozytywne wrażenia :).

    Fajną karteczkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu cudny ten zimowy widoczek. Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik :-)
    Życzę Ci aby było ciut łatwiej znosić tęsknotę i pustkę...
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu, super zimowa karteczka zaczynasz! Buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mroźno, zimowo i bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka <3
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza kartka, pięknie wygląda na tej granatowej kanwie. Wszystkiego dobrego w Nowym 2020 Roku, oby Ten rok był lepszy i przyniósł mnóstwo dobrego dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka. Szczęśliwego,spokojnego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Eluniu doskonale wiem co czujesz...
    Wszystkiego dobrego na Nowy rok życzę niech będzie już tylko lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, jaka piękna zima u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna kartka :). Prawdziwie zimowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza karteczka, idealnie pasuje do wyzwania :), mój hafcik na to wyzwanie się dopiero suszy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przynajmniej tutaj troszkę zimowo się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...