Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 19 stycznia 2020

SAL "Paryski szyk" - 14 i podsumowanie

Skończyłam haftować kolejny obrazek w zabawie u Hani
tak prezentują się paryskie damy w sukienkach w kwiatki
Ten wzór okazał się najbardziej pracochłonnym i cieszę się, że wybrałam go jako ostatni.
Tym samym zakończyłam udział w zabawie, bo wyhaftowałam wszystkie obrazki.
Oto poprzednie hafty - w kolejności haftowania
i wszystkie razem
Aida biała 18 ct, mulina DMC wg klucza
Hani serdecznie dziękuję za możliwość wyhaftowania tych ślicznych dam - wiem, że są już następne wzory z tej serii, ale narazie mam dość i muszę zająć się innymi sprawami (może kiedyś jeszcze wrócę do nich).

26 komentarzy:

  1. Wspaniała seria - podziwiam Elu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ masz piękną serię haftów! Oprawisz je?
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar je oprawić tylko jeszcze nie mam pomysłu jak :)

      Usuń
  3. Piękny haft i cała kolekcja. Brawo za ukończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że jest ich tyle w kolekcji. Piękne sa wszystkie i fajnie wyglądają obok siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu w tej chwili jest 10 wzorów w kolekcji, ale myślę, że to nie jest ostatnie słowo projektantów :)

      Usuń
  5. Piękne. Wspaniała kolekcja. Nie dziwię się, że chcesz od nich odpocząć, bo widać, ze bardzo dużo pracy w nie włożyłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczna kolekcja Elu!
    No strasznie mi się podobają i jestem ciekawa jak będą się prezentować po oprawieniu:)
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę 🌺

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Twoją cierpliwość w haftowaniu tych drobiazgów. Efekt wspaniały. Teraz tylko oprawić i będzie piękna ozdoba domu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna seria, gratuluję ukończenia. Proszę pokaż nam je w oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne obrazki! Napracowałaś się ale warto było - efekt super!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wszystkie razem pieknie sie prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!
    Prześliczne hafty, jestem pełna podziwu. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i szykowne te twoje Paryżanki. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wytrwałości i pięknej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  14. Imponująca kolekcja! Świetne są te hafty! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe dzieła! Jestem zachwycona i z przyjemnością będę obserwować bloga. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka duża kolekcja. Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna kolekcja,jestem pod wrażeniem...

    OdpowiedzUsuń
  18. Te quedaron muy bonitos, yo también los estoy bordando, sólo tengo hasta el nº4
    http://elrincondechelo.blogspot.com/2020/01/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ale ich duzo ! Szczerze podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...