Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 18 stycznia 2020

Kartki przez cały rok 2020 - styczeń

Rozpoczęła się kolejna edycja zabawy kartkowej u Ani
robimy kartki z kwiatami + dodatkowy element i kolor.
W tym miesiącu królują przebiśniegi + baranek i kolor biały

A to moja interpretacja
wzór pochodzi z książki "Borduren op papier voor elke gelegenheid" 
 Joke en Adriaan de Vette
Zdopingowana przez Danusię która na swoim blogu zrobiła kurs haftu matematycznego postanowiłam wrócić do tego haftu i tak powstała druga karteczka
 szablon pochodzi z bloga Danusi
Kartka nie ma jeszcze przydziału, napis dodam w odpowiednim momencie.
Na koniec kolaż dla Ani

12 komentarzy:

  1. Elu, cieszę się, że powróciłaś do haftu matematycznego, dzięki czemu powstały tak urocze karteczki. Cieszę się również, że przydał Ci się mój wzór - pięknie go wykorzystałaś :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu cudne kartki. Zajrzałam do Danfi i co nieco sobie przypomniałam. Dawno już nic nie wyszywałam haftem matematycznym, chyba czas już do niego wrócic bo faktycznie daje mnóstwo możliwości.
    Obie Twoje karteczki z wielką radością przygarniam do swojej zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Zdecydowanie pierwsza bardziej wpadła mi w oko, te przebiśniegi takie delikatne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś widziałam haft matematyczny, ale geometryczne wzory nie spełniały moich oczekiwań, kartka którą zrobiłaś jest tak piękna że zmieniłam zdanie i pójdę zpbaczyć ten kursik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki są urocze.:) A haft matematyczny zawsze mi się podoba w twoim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kartki. Mam kilka Twoich z haftem matematycznym z dawnych lat :) Też muszę kilka różnych przygotować w najbliższym czasie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki. Ta z haftem matematycznym jest bardzo pomysłowa i nietypowa, jeszcze takiej nie widziałam - jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności. Te matematyczne przebiśniegi są super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki. :)
    Zaglądam do Danfi, która zawsze coś nowego pokaże albo przypomni coś przeszłego.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka, taka delikatna i wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wykonane karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haft matematyczny, haft a jaki zupełnie inny.Fajnie wyglądają te karteczki, delikatne takie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...