Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 26 maja 2020

Kartki BN 2020 - maj

Ula w swojej zabawie kartkowej na ten miesiąc
dała nam następujące wytyczne:
- niekończąca się kwadratowa kartka
- forma dowolna z dominującymi kolorami brązowym i niebieskim
- połączenie obu wytycznych.
Dawno chciałam zmierzyć się z niekończącą się kartką więc zdecydowałam się spróbować ją zrobić. Oto co mi wyszło:



Udało mi się połączyć obie wytyczne - jest forma i kolory - mam nadzieję, że Ula zaliczy.
Spróbowałam, ale chyba więcej nie powtórzę tej formy, bo na kartce nie ma miejsca na życzenia. A poza tym ktoś kto nie spotkał się z taką formą nie będzie wiedział co z nią zrobić.

12 komentarzy:

  1. Ale Ci obrazeczki spasowały!:-) A ja nawet nie ruszyłam :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, piękne widoczki wybrałaś na tą kartkę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda Elu! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy podobne odczucia :-) Ale kartka wyszła Ci piękna. Cały urok tej kartki to właściwe dobranie grafiki. Tobie się udało wyśmienicie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam spróbować zrobić taką kartkę, ot tak z czystej ciekawości, może kiedyś mi się uda;-)
    Twoja wyszła świetnie. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyszło, bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała kartka, niektóre dziewczyny poradziły sobie z umieszczeniem życzeń :) Dziękuję, że spóbowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka...to takie okno przez które się wygląda i podziwia
    świąteczny, wigilijny krajobraz.
    Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja.
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...