Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 2 maja 2020

Wyszywamy zaległości - 2020 i #robotkowezostanwdomu - tydzień 5

Kolejny rok biorę udział w zabawie u Teresy
Zasadniczo nie mam prac nieskończonych, bo staram się każdą doprowadzić do końca, ale jednak jedna się uchowała :(
W 2015 roku - tak, tak to nie pomyłka - skończyłam haftować kartę kolorów muliny Ariadna - klik 
i tak sobie leżała w pudle z kanwą i czekała na moje zmiłowanie, a ja nie miałam pomysłu jak ją wykończyć. Myślałam nad różnymi rozwiązaniami aż w końcu wymyśliłam, kupiłam co trzeba i zabrałam się do pracy.
Wyhaftowałam ramki 
Każdą stronę podkleiłam  flizeliną i włożyłam w koszulkę 
Udało mi się kupić koszulki, które są zamykane od góry.
Karty włożyłam do segregatora, bo mam jeszcze w planach wyhaftowanie karty kolorów muliny DMC - mam nadzieję, że nie będzie to tyle trwało.

Tę moją pracę zgłoszę również do zabawy u Kasi 
Miłej majówki Wam życzę.

13 komentarzy:

  1. Brawo Elu , ja swoja kartę kolorów tez podkleiłam flizeliną i wsadziłam w koszulki ale trzymam ją w pudle razem z muliną tam mi najbardziej pasuje i kilka razy sie już przydała jak trzeba było dobrać zbliżony kolor.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w pudełkach z muliną się nie zmieści, dlatego wymyśliłam segregator - dołożę tam później kartę DMC jak już ją wyhaftuję :)

      Usuń
  2. Świetna ta karta kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie taka tablica kolorów zostaje nadal w marzeniach:)))super sprawa:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ekstra. też bym chętnie taki wzór sobie wyhaftowała, czy taki wzór wzornika gdzieś można kupić czy to tak sama z głowy sobie jakoś Eluś wyhaftowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, nawet nie wiedziałam, że jest tyle odcieni mulin.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca i bardzo dobre rozwiązanie z koszulkami. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta karta kolorów wyszła obłędnie. Wspaniale, że ją skończyłaś i oprawiłaś. Podklejona z pewnością zachowa większą sztywność.
    Ps. pożyczam zdjęcie jako inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł na kartę kolorów - przyjemne i jednoczenie pożyteczne.
    Ach, jak ja już dawno nie haftowałam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Karta kolorów to moje marzenie - chciałabym mieć zrobioną DMC, żeby móc dobierać kolory we wzorach..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie będę zaczynała haftowanie karty DMC i dlatego zmobilizowałam się do skończenia tej.

      Usuń
  10. Super pomysł na kartę kolorów. Dziękuję za udział w zabawie 🙂

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...