Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 31 maja 2020

Ostatnie zabawy majowe

Dopadła mnie jakaś niechęć do pisania, ale dziś ostatni dzień miesiąca więc trzeba wywiązać się ze zobowiązań.
Do zabawy u Kasi
powstał taki malutki hafcik 
Nie jest jeszcze wykończony, bo czeka aż powstaną koledzy i wtedy hurtem zostaną oprawieni.
W zabawie u Małgosi 
"upiekłam" kolejną babeczkę 
Obydwa hafciki powstały przy użyciu mulin z resztkowego pudełka, kanwy też resztkowe więc zgłaszam je również do zabawy u Moniki 
I to już wszystko w tym miesiącu.
U nas leje dziś prawie cały dzień, dobrze, że ponownie włączyli nam grzanie :) Pozdrawiam Was cieplutko :)

Ania Iwańska - pytałaś o wykrojnik z motylem - kupiłam go na Ali (tu ), ale spróbuj poszukać na allegro, bo widziałam, że zaczynają się pokazywać podobne w stylu więc może i ten trafisz.

10 komentarzy:

  1. Elu oba hafciki rewelacyjne, a wielkanocna kartka bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu, piękne hafty. Bałwanek bardzo sympatyczny, a kartka cieszy oczy.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki uroczy bałwanek, a wypiek babeczki Eluniu udał CI się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu, bałwanek jest cudowny, jak mi się on podoba, przecudo! Pozdrawiam, miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny bałwanek a kartka urocza

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafty! Idealnie pasują do zabaw :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Apetyczny hafcik z zajączkiem, a bałwanek mega pozytywny. Zresztą w górach spadł śnieg wczoraj, to się może cieszyć ;-)Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem co piękniejsze, czy ten uśmiechnięty, uroczy bałwanek, czy też ta zajęcza świetna babeczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba hafciki przeurocze, do karteczka wiosennej aż się oczy śmieją.
    Bałwanek na plastikowej aidzie cudowny i zastanawiam się czy trafi na zawieszkę a może magnesik ?:)
    Pozdrowienia cieplutkie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta Twoja babeczka, czy aby na pewno zajączek chcę być zjedzony:)
    haft z balwankiem bardzo mi sie podoba.Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...