Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 9 maja 2020

#robotkowezostanwdomu - tydzień 6

Kolejny tydzień społecznej kwarantanny za nami. Grzecznie siedzę w domu, a oto moje robótkowe osiągnięcia :
- oprawiłam hafciki z SAL-u z Hobberią 2
tę karteczkę zgłoszę również w zabawie u Ani, bo wpisuje się w wytyczne na ten miesiąc
- zrobiłam kartkę na imieniny miesiąca 
- bezrękawnik, którego początek pokazałam tutaj nie powstanie, bo okazało się, że włóczka jest mało wydajna i nie wystarczy mi jej więc został spruty - wykorzystam włóczkę na jakiś inny projekt. A ja ponownie przejrzałam moje zapasy włóczkowe i zaczęłam nowy sweterek.Tyle mam dziś 
wzór darmowy z  tej strony
Sweter robiony od góry metodą bezszwową - chyba tylko rękawy będę zszywała, bo nie umiem robić na okrągło gdy mam mało oczek na drucie.
Pierwszy raz robię tą metodą i posiłkuję się instrukcjami Intensywnie Kreatywnej - dziękuję serdecznie.

Wszystkim życzę zdrowia i miłego weekendu.

13 komentarzy:

  1. Karteczki z haftem zawsze sa urocze :)bardzo ładny sweterek się wyłania, bardzo ładny kolorek, pozdrawiam i zyczę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafciki. :)
    Moje oczy zatrzymały się na dłużej na dzianinie, którą kocham, a której ostatnio robić nie mogę, ale cały czas mam nadzieję, że jeszcze chwycę za druty.
    Pisałam kiedyś w Moich oczkach, jak sobie poradzić z nadmiarem żyłki.
    Znalazłam wpis i jest on TUTAJ
    Może pomoże Ci przy pracy nad tym sweterkiem.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku serdecznie dziękuję :)
      Próbowałam kiedyś robić metodą "magic loop", ale zrezygnowałam bo źle mi się robiło a w dodatku oczka były bardzo nierówne.
      Spróbuję Twoją metodą.

      Usuń
  3. Elu, motylkowe haft skradły moje serce. I bardzo mi się podoba kolor tego sweterka.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz w życiu robiłam taki sweter od szyi. Wyszedł mi pięknie, równo, po czym po zszyciu okazało się, że jest ciut ciasny na mnie :-( Trafiło mnie i przestałam robić na drutach. Pięknie się twój zapowiada, te hafty z motylkami są urocze:-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele lat temu modny był sweter tzw. "nietoperz" - też robiło się go od góry, ale rękawy były razem ze swetrem - jak uniosło się trochę ręce to rzeczywiście wyglądał jak nietoperz. Takich kilka wtedy zrobiłam.

      Usuń
  5. Hafciki cudne, zachwycam się drutowym wyrobem! Rewelacyjny!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki z haftem zawsze mi się podobają:)a tego swetra to jestem bardzo ciekawa:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu brawo ! Pięknie oprawiłaś te hafciki, karta na imieniny miesiąca również rewelacja. Sweterek ma śliczny kolor , trzymam kciuki za powodzenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny sweterek powstaje.. kolorek przesliczny:) Karteczki super! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też haftowałam motylka ale póki co mam tylko jednego :).

    Fajną kartkę zrobiłaś na imieniny miesiąca :).

    Zapowiada się fajny sweterek :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam, bo ja na drutach kompletnie nie potrafię robić, a sweterek zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podziwiam,jesteś pracusiem,zawsze jest co u ciebie podziwiać

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...