Znajdziesz mnie tutaj

środa, 13 maja 2020

Konwalie i motyl w zieleni

Tytuł tego posta to wytyczne na maj w zabawie u Ani
A to moje karteczki:
- zielony - motyl (SAL z Hobberią 2) 
- dwie kartki zawierające trzy wytyczne: 
wzór  autorstwa EMS 
pochodzi z darmowego kalendarza
kanwa 14 ct kolor ecru
mulina DMC wg klucza
I jeszcze kolaż 
Tę ostatnią kartkę zgłoszę również w zabawie u Ani 
ponieważ rzut kośćmi 
wskazał na kokardę
Kokardka na kartce choć niewielka ale jest - mam nadzieję, że Ania zaliczy.
A ja zabieram się za kolejne zabawy.

17 komentarzy:

  1. Elu cudne wszystkie kartki , haft z zielonym motylkiem tez trafi ode mnie do mojej zabawy. Haft konwalii na drugiej kartce jest cudny i to ona jest moją dziś faworytką.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie trzy prezentuja się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karteczki- konwalie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafty,ta z wyciętymi konwaliami też :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same piękności,haft z konwaliami przepiekny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu, wszystkie trzy mnie zauroczyły.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne karteczki, na pierwszy rzut oka niemalże bliźniacze, ale na dłużej widać piękna różnorodność.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki! Szczególnie ta pierwsza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu, piękne prace stworzyłaś, wszystkie ogromnie mi się podobają. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie świetne a najbardziej mnie urzekł haft z konwaliami. Śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są! Takie subtelne i wytworne.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie karteczki prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne karteczki przygotowałaś. Nie mogę się napatrzeć. Podziwiam, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne hafciki :) Piękne kartki przygotowałaś

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...