Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 15 sierpnia 2020

"Abecadło z igły spadło" - 4

 Pora na prezentację kolejnego haftu w zabawie u Ani 

Tym razem wybieramy się w podróż:
"Nawet najdalsza podróż zaczyna się od pierwszego kroku"
a tak wygląda moja interpretacja: 
kanwa Aida 16 ct, kolor biały
Mulina Anchor 167, 297, 1212
Ciekawa jestem jaki będzie kolejna myśl.
Ani i Oli serdecznie dziękuję za organizację zabawy i opracowywanie wzorów - ich haftowanie jest dla mnie ogromną przyjemnością.
Haft zgłoszę też do zabawy u Moniki 
Wszystkim tu zaglądającym życzę miłego weekendu.

Edit: 7 września.
Zdopingowana przez Agatę siadłam i przekopałam wszystkie pudła z mulinami w poszukiwaniu odpowiedniego koloru nitki. W końcu znalazłam i obszyłam wszystkie literki konturami - myślę, że tak wygląda lepiej, jest bardziej czytelnie 

21 komentarzy:

  1. Fajny jest ten haft Eluniu i ma fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, ja tą sentencję zrobiłam kiedyś w decoupagu / https://kazdachwilajestpoliczona.blogspot.com/2019/11/decoupagownia-cd.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik i kolorki, bardzo fajna i prawdziwa myśl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny hafcik, super wygląda ta cieniowana mulina :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie dobrałaś muliny, cieniowanie daje ciekawy efekt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy hafcik i bardzo mąsry cytat, super to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu, piękny jest ten haft i bardzo mądra sentencja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie cieniowana nitka wpasowała się w te mądre słowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu ale jesteś szybka , pięknie Ci wyszedł ten haft. Z tą cieniowaną muliną wygląda extra. Dziękuję Ci za udział w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny hafcik :) dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie wyszło :) ja tez cieniowana mulina wyszywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie z ta cieniowana muliną

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe motto, pieknie wyszyte :)
    Bardzo podoba mi się dobór kolorów...ślicznie to wygląda.
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny cytat, rewelacyjnie wyhaftowany... lubie cieniowaną mulinę...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Podoba mi się tak wyszyty ten tekst. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Popieram Elu, jest teraz duuuuzo bardziej czytelniej:) swietnie ze sie zdecydowałaś na kontury i ciesze sie ze troszkę to moja zasługa :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...