Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 23 sierpnia 2020

Święta w sierpniu

Dziś znowu będzie post zbiorczy, bo ostatnio dopadła mnie jakaś niechęć  do pisania - prace gotowe czekają na pokazanie, a mnie się nic nie chce. Ale w końcu się zmobilizowałam, bo koniec miesiąca już wkrótce więc dziś pokażę Wam prace świąteczne na zabawy u Kasi i u Małgosi 

W zabawie u Kasi powstały 3 kolejne magnesy na lodówkę - koledzy bałwanków 
wzorki (podobnie jak bałwanki) pochodzą z jakiejś gazetki - znalazłam je w sieci
a tu już hafciki oprawione - z tyłu podklejone białym filcem
zaczekają na odpowiedni czas by ozdobić lodówkę.
Jakoś tak naszło mnie na robienie magnesów, bo do zabawy u Małgosi też powstały dwa 
wzory jajek pochodzą ze sklepu Moniki - Igiełki MB - tutaj można je kupić
drugie jajko nie załapało się na zdjęcie przed oprawą :)
Pierwszy raz haftowałam na kolorowej kanwie plastikowej.
I oprawione - z tyłu zielony filc
Haftowałam nitkami z resztkowych pudełek więc hafty zgłoszę też do zabawy u Moniki
Pozostając w klimacie świąt wielkanocnych pokażę Wam jeszcze oprawione hafty z czerwca - tu o nich pisałam - których wtedy nie zdążyłam wykończyć. Powstały takie oto zawieszki z tyłu podklejone żółtym filcem 
i wszystkie razem 
To tyle na dziś - jeszcze kilka prac zostało mi do pokazania w tym miesiącu.
Wszystkim życzę udanej niedzieli.

14 komentarzy:

  1. Śliczne Mikołajki- można je fajnie ułożyć na lodówce:-) Jaja te zawieszkowe pięknie ozdobią wiosenne gałęzie :-) Ja takie stroiki sobie robię z gałązek wierzby.Pozdrawiam, nabrałam chęci na swój pierwszy magnesik na lodówkę- dziękuję za inspirację :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo wspaniałych prac stworzyłaś Kochana i sama nie wiem,
    co mi się bardziej podoba:)
    Mikołajki są prześliczne i na pewno wspaniale ozdobią lodówkę:)
    A wszystkie jajeczkowe zawieszki prezentuja się równie wspaniale. Do wielkanocnych bukietów będą cudna ozdobą.
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne te hafciki. Bałwanki wymiatają. Podziwiam za haftowanie na plastikowej kanwie, mnie jakoś nie przypadło do gustu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne hafty, Mikolajki urocze ;)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś pracowita jak mróweczka,wspaniałe świąteczne prace

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne i sympatyczne Mikołaje, Eluniu. I super jajeczka.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne te bałwanki. Ja szyłam je na kartki, ale magnesy to świetny pomysł :). Zawieszki wielkanocne ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuudowne sa te balwanki ,az buzia sama sie usmiecha :)) Cuudowne prace :))) Lato to czas ,ze nie na wszystko ma sie ochote juz tak jest. Ale juz pomalu pokazuja sie chlodniejsze dni i ma sie checi coraz wiecej na wszystko :))) Pozdrawiam Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze hafty!magnesy i zawieszki bardzo mi się podobają, zabieram je do galerii. Mam prośbę by na przyszłość zrobić jedno zdjęcie zbiorcze w przypadku większej ilości prac, ułatwi mi to dodawanie zdjec. Dziękuję, że nasi dz się ze mną i pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Eluniu! Same śliczności :-) Do Mikołajkowych magnesów buzia sama się śmieje a jajkowe zawieszki cudne!
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne prace:) przepiekne !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze trio Mikołajowe😍 reszta prac równie świetna😍

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...