Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 31 sierpnia 2020

SAL z Marią Brovko i "Kości zostały rzucone" - sierpień

 W zabawie na portalu Świry rękodzieła

haftujemy autorskie wzory Marii Brovko. Na czas wakacji miałyśmy do wybory dwa wzory: króliczka i cytrynowego kota. Wybrałam kota - oto on 
Jeszcze nie wiem jak go wykorzystam.
Na początku miesiąca rzuciłam kośćmi by dowiedzieć się jaka jest wytyczna do zabawy u Ani 
Kości wskazały - motyw dziecięcy 
bardzo mnie to ucieszyło, bo wiedziałam, że mam do zrobienia kartkę na urodziny mojego młodszego wnuka.Najpierw wyhaftowałam rycerza
wzór pochodzi z gazetki TWOCS nr 290
Urodziny były wczoraj, a kartka wygląda tak 
Kartka ma formę schodków więc zgłoszę ją też na wyzwanie # 18Ewy 
No to sierpień mogę zamknąć - nie zrobiłam kartki w wyzwaniu u Uli - mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu nadrobię.

7 komentarzy:

  1. Świetne hafty! Rycerz cudowny, wspaniale wygląda na tej schodkowej formie :-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, bardzo sympatyczny kotek. A kartka dla Janka jest po prostu rewelacyjna. I sto lat dla niego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba hafty śliczne ale ten dziecięcy podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafty! Kartka z rycerzem wymiata :) Nic się nie stało... czasem tak bywa, nie jesteśmy robotami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kotek śliczny ale to rycerz przyciaga oko :-) Świetny jest!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne hafciki, rycerz pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...