Znajdziesz mnie tutaj

środa, 11 listopada 2020

Imieniny miesiąca - listopad

To już przedostatnia odsłona zabawy u Hani 

W tym miesiącu nasze kartki nawiązują do bajek 
Jedną z bajek mojego dzieciństwa był Czerwony Kapturek więc właśnie bohaterka tej bajki trafiła na mój tamborek 
wzór pochodzi z książeczki "Le Petit Chaperon rouge"
autorstwa Helene Le Berre
a potem na kartkę 
Kartkę zgłoszę również do zabawy u Ani 
ponieważ rzut kośćmi w tym miesiącu 
wskazał na ramkę.
Pozdrawiam wszystkich świątecznie, trzymajcie się zdrowo,

11 komentarzy:

  1. też bardzo lubiłam czerwonego kapturka :) piękny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Elu, piękny hafcik i fajnie zagospodarowany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny hafcik, Elu. Też lubiłam Czerwonego Kapturka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny hafcik i ekstra kartka ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ten hafcik. Bardzo fajnie się prezentuje ta kartka. Lubiłam Czerwonego Kapturka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny hafcik :-)
    Moją ulubioną bajką była "Piękna i bestia", do dziś pamiętam te bajke oglądaną na rzutniku, za ekran robiło prześcieradło ;-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...