Znajdziesz mnie tutaj

środa, 25 listopada 2020

Kartki BN 2020 - listopad

 W zabawie u Uli 


na ten miesiąc dostałyśmy takie wytyczne:
1. kartka z elementem 3D wykonanym samodzielnie
2. obowiązkowy element: bombka choinkowa - forma kartki dowolna
A tu już moje kartki:
tę kartkę zgłoszę również w zabawach u Kasi i u Moniki
wykorzystałam hafcik sprzed kilku lat z SAL-u bombkowego u raeszki
i następne 
Bombki są na wszystkich więc mam nadzieję, że Ula zaliczy.
Kolaż dla Uli 
Na koniec banerki zabaw 
Uważajcie na siebie.

9 komentarzy:

  1. Musze przyznać, że kartki urocze. Wykrojniki widzę po raz pierwszy, ale wszystkie bardzo mi się podobają zwłaszcza ten ostatni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki, Eluniu, ta ostatnia szczególnie wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki śliczne, najbardziej podoba mi się ta środkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U ciebie jak zwykle interesujące i piękne kartki. Ostatni wykrojnik jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności,Elu wszystkiego najlepszego z okazji imienin

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, najbardziej oczarowała mnie oczywiście ta z haftem ;) pięknie go tu wyeksponowałaś, gratuluję pomysłowości i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki :) oczywiście z haftem najpiękniejsza! dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...