Znajdziesz mnie tutaj

środa, 4 listopada 2020

SAL jesienny - start

Pisałam poprzednio, że miałam się nie zapisywać na nowe zabawy tylko pokończyć zaczęte, ale ..... zapisałam się na SAL jesienny u Sylwii 

bo spodobał mi się wzór. A haftować będziemy 
Czasu jest dużo bo aż do końca września przyszłego roku, a zapisać można się do końca listopada - tutaj 
Wczoraj SAL wystartował, a oto moje przygotowania 
Zdecydowałam, że będę haftowała motywy pojedynczo a nie w całości, ale nie mam jeszcze pomysłu na ich wykorzystanie.

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wzorek, też się zastanawiam nad nim

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia Elu, też mi coś na głowę spadło i się zapisałam i tez wyszywam pojedyncze wzorki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór cudny, mocno jesienny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda ten wzór, Elu. Miłego haftowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za reklamę:) Powodzenia:) Ja już działam, super się haftuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wzór, będę czekała na Twoje odsłony salu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno jest pewne Bedzie Cuuudownie !!! :))) Pozdrawiam Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...