Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 28 listopada 2020

"Kości zostały rzucone" - listopad_2

 Bardzo żałuję, że to już ostatni miesiąc świetnej zabawy 

Ani i dlatego postanowiłam jeszcze pobawić się kostkami - rzuciłam 
- kostki wskazały na metal - o rany, na co mi to było! I co ja teraz zrobię?
Właśnie haftowałam metryczkę ślubną dla bratanicy, która ślub brała za granicą w lipcu, ale ze względu na obostrzenia nie mogłam w nim uczestniczyć więc z haftem się nie spieszyłam. Wybrałam wzór Vervaco, bo bardzo lubię ich wzory. A przy okazji poszukiwania wzoru zauważyłam, że to jest jedyny ich wzór, na którym Pani Młoda ma obrączkę na prawej ręce. Wyhaftowałam 
kanwa Aida Zweigart biała 16 ct,
mulina DMC wg opisu
I zaczęłam myśleć jak połączyć imiona nowożeńców. Najczęściej między imionami haftowałam czerwone serduszko, ale tu czerwony kolor "ni z gruszki ni z pietruszki". I wtedy mnie olśniło, że kiedyś przy jakichś zakupach dostałam w gratisie metalowe serduszko - zawieszkę - nawet kolor pasował więc je przyszyłam i tak wygląda gotowa metryczka 
Jeszcze musi pojechać do mojej pani- oprawczyni, ale autobusami teraz nie będę jeździła więc czekamy na lepszy czas.
Skoro to już koniec zabawy to należy się podsumowanie:
- zrobiłam 19 prac
- kości były tak łaskawe, że ani razu nie powtórzyła się wytyczna
Oto kolaż moich prac 
Ani serdecznie dziękuję za wspaniałą całoroczną, niezwykle inspirującą i pełną niespodzianek zabawę :)

Edit.
Muszę się Wam pochwalić, że wygrałam losowanie i otrzymałam taki banerek 
oraz bonus "wolny wybór" w nowej zabawie u Ani.

5 komentarzy:

  1. Piękna praca, będzie wspaniałą pamiątką jak już dotrze bratanicy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No powiem Ci wybrnęłaś koncertowo. To serduszko to był strzał w dziesiątkę, pasuje tam idealnie !!!A sam haft też mnie bardzo zauroczył, jest cudowny !!!
    Fajne to podsumowanie, ja się zagapiłam i nie doczytała, że to ostatni miesiąc zabawy i nie zrobiłam podsumowania. Ale może jeszcze nadrobię :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu, świetnie wybrnęłaś z metalowego elementu. Serduszko bardzo pasuje do tego pięknego haftu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała praca! Haft jest piękny i napisy fajnie pasują, a metalowe serduszko to strzał w 10.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca, a serduszko, to jak wisienka na torcie.
    Zdjęcie zbiorcze pokazuje jak dużo ślicznych prac stworzyłaś. Super!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...