Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 28 grudnia 2020

Kartki BN 2020 - grudzień i podsumowanie

Święta, święta i po świętach...
Koniec roku puka już do drzwi więc pora kończyć tegoroczne zabawy blogowe. Dziś pokażę Wam ostatnie kartki z zabawy u Uli 
Wytyczne na ten miesiąc to:
1. kartka spinner - tu tutorial Ewy
2. forma dowolna + zimowy kwiat.
Spodobała mi się nowa forma kartki więc postanowiłam ją zrobić. 
Najpierw powstały maleńkie hafciki 
od którejś z Was dostałam kiedyś dodatek do angielskiej gazety hafciarskiej, w nim była kanwa plastikowa, nitki i wzór tej choinki. Niestety na drugą choinkę nitek nie wystarczyło więc dobrałam je sama (z resztkowego pudełka) 
a potem zmontowałam kartkę 
Myślę, że jeszcze kiedyś wykorzystam tę formę. 
Do zabawy zgłaszam również kartki z zabawy u Ani, które pokazałam w poprzednim poście, bo na każdej z nich jest poinsecja, a to zdecydowanie kwiat zimowy.
Kolaż dla Uli 
I jeszcze wszystkie kartki jakie zrobiłam w tym roku 

Uli serdecznie dziękuję za lata wspólnej zabawy i żałuję, że kontynuacji zabawy już nie będzie - chyba, że ktoś inny ją poprowadzi.
Haftowane choinki zgłoszę też do zabaw u Kasi i Moniki 

11 komentarzy:

  1. Wspaniałe kartki, wspaniałe podsumowanie.:)Ta ostatnia bardzo pomysłowa, ja poszłam na łatwiznę.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka :)
    Ciekawa forma i super kolekcja. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu cudna ta choineczka, i świetnie ją wykorzystałaś w zabawie u Uli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie się ta choineczka wkomponowała w spinner, Elu.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest rewelacyjna ta z choineczką

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mnie kusiła ta forma kartki ale nie dałam rady takiej zrobić.
    Twoja jest super :).

    Śliczne kartki robiłaś przez cały rok :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace:)))cudnie się bawiłyście,a ja Wam kibicowałam:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności Elu, jestem zachwycony.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna kolekcja kartek, ale brakuje tej najładniejszej, którą ja dostałam :) Piękna kartka z serdecznymi życzeniami trafiła do mnie przed Świętami - bardzo dziękuję Elu i ściskam mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu dziękuję za wszsytkie piękne kartki, które stworzyłaś i za piękny kolaż :)
    Jeśli masz ochotę możesz dalej robić kartki w tej nowej edycji zabawy - myślę, że wytyczne da się zastosować, żeby robic kartki BN. Niestety nikt nie zgłosił się, że chce kontynuować... dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...