Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 1 grudnia 2020

SAL z M. Brovko - wzór 6 i podsumowanie

 Zaczął się ostatni miesiąc tego roku i dobiegają końca całoroczne zabawy blogowe.
Dziś pokażę Wam ostatni hafcik jaki powstał w zabawie na portalu Świry Rękodzieła
Do wyboru dostałyśmy aż trzy wzory. Wybrałam świąteczną rękawicę, bo będzie stanowiła komplet z dwoma innymi haftami świątecznymi, które powstały w poprzednich latach - jak już uda mi się je oprawić :)
Oto mój hafcik 
Aida Zweigart 14 ct biała
mulina DMC wg klucza
Zrezygnowałam z supełków, bo nie umiem zrobić ich ładnie, a nie miałam w domu takich malutkich koralików - często zastępuję nimi supełki we wzorach. Może przed oprawą uda mi się takie kupić to doszyję.
Muszę przyznać, że ten wzór zaskoczył mnie pozytywnie: tylko jeden kolor mieszany i kontury też nie najgorsze. Poprzednie wzory dały mi popalić - nie lubię konturowania, a już szczególnie gdy linie biegną w środku krzyżyków.
Na koniec kolaż prac, o który prosiła Ula  
Uli serdecznie dziękuję za całoroczną zabawę.

Haft zgłoszę również w zabawie u Kasi 

12 komentarzy:

  1. Super Elu, ze udało Ci się już skończyć . Moje lody tez już wyszyte, ale mogę pokazać dopiero po Świętach bo wylądują na prezentowych pudełkach. A ta skarpeta wyjątkowo udana. Śliczne będę te świąteczne obrazki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale haftujesz, bardzo szybko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft no i udało Ci się zrobić wszystkie, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu! Extra rękawiczka! Rewelacyjne jest Twoje podsumowanie :-) Świetne hafty :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafty przepiękne,podziwiam za cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna rękawica. Wszystkie hafty cudownie wykonane. Bardzo dziękujemy za wytrwałość i udział w salu Świrów Rękodzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyszła ta rękawiczka. Podziwiam. Wszystkie wyszyte hafty sa Mega cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna rękawica! Cieszę się, że na koniec trafił Ci się wzór, który Cię zaskoczył pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...