Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 3 grudnia 2020

SAL jesienny - odsłona 1

 Pora pokazać dziś pierwszy element samplera, który haftujemy razem z Sylwią 

Zdecydowałam, że będę haftować pojedyncze elementy bez napisów a nie sampler w całości - organizatorka pozwoliła :)
Ze względu na dużą ilość zabaw haftowanych, w których biorę udział, wybrałam najprostszy wzorek i tak powstała filiżanka herbaty 
kanwa Aida 14 ct, kolor łososiowy
mulina DMC wg klucza
Hafcik nie ma jeszcze swojego przeznaczenia, ale do końca zabawy - koniec września przyszłego roku - coś z pewnością wymyślę.

6 komentarzy:

  1. Pęknie wyszła:) Dziękuję za udział w zabawie;):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno ta urocza filiżanka znajdzie fajne przeznaczenie, Elu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna filiżanka :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. o super Elu , u mnie haft tez gotowy, zostało napisać posta:-)
    Tez haftuje pojedyncze elementy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy hafcik :) Idealny do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...