Znajdziesz mnie tutaj

środa, 16 grudnia 2020

Kartki przez cały rok 2020 - grudzień i podsumowanie zabawy

W całorocznej zabawie u  Ani w tym miesiącu obowiązują wytyczne ściśle związane ze świętami 

Najpierw powstały dwie takie proste kartki - wykrojnik zrobił całą robotę :) 
Później wyhaftowałam taką gwiazdę betlejemską 
wzór Permin of Copenhagen  13 - 8240
kanwa Aida Zweigart  16 ct, biała
mulina DMC wg klucza
i umieściłam ją na kartce 
Ramka jest złota (złoty słoneczny) choć wygląda jak żółta, napis też złoty - więc jeśli Ania uzna to na wszystkich trzech znalazły się wszystkie wytyczne.
Kolaż dla Ani 
a na koniec podsumowanie całego roku:
zrobiłam 26 kartek - w zdecydowanej większości były to kartki haftowane 
Ani serdecznie dziękuję za kolejny rok wspólnej zabawy i cieszę się, że będzie kontynuacja choć w innej formie :)

Jeszcze będę się chwalić:
w tym poście klik pisałam się, że wygrałam zabawę "Kości zostały rzucone". Jej organizatorka postanowiła nagrodzić mnie małą niespodzianką - oto ona 
bazy do kartek, kwiatki, półperełki, serwetki, wstążki i mnóstwo scrapków - Aniu jeszcze raz serdecznie dziękuję.
Do tego Ania dołączyła piękną kartkę z życzeniami świątecznymi, ale ją pokażę już po świętach razem z innymi otrzymanymi kartkami.

12 komentarzy:

  1. Super wybrnęłaś i powstały piękne kartki. Świetny ten wykrojnik!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu gratuluję przede wszystkim wygranej, to takie miłe jak ktoś nas nagradza.
    Twoje grudniowe kartki mnie zauroczyły, a ten wykrojnik normalnie mnie zauroczył, nic więcej nie potrzeba żeby powstała cudna kartka.
    Zresztą ta haftowana też mi się bardzo podoba. Dziękuję Ci za całoroczny udział w zabawie i mam nadzieję zobaczyć Cię w nowej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej, Elu. No i podziwiam kartki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne karteczki, dwie pierwsze magiczne. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne karteczki! i jaki cudny haft! brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta zielona jest moja, bardzo dziękuję🙂. Mam nadzieję, że karteczka ode mnie dotrze już wkrótce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki :)
    Jeszcze świąteczne i już poświąteczne życzenia wszystkiego dobrego. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten wykrojnik, zachwyca szczegółami a i hafcik ładnie i elegancko oprawiłaś w te złotą ramkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka z haftowaną poinsecją jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie karteczki są prześliczne. Wykrojnik wspaniale dopasowałaś do zabawy u Ani. Serdecznie pozdrawiam i życze pięknego, obfitującego w dobro, zdrowie i szczęście Nowego Roku 2021

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...