Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 27 sierpnia 2022

Dziergam z Renią - sierpień

 Renia w swojej zabawie 

na miesiące wakacyjne zadała nam zrobienie skarpet. W lipcu pokazywałyśmy przygotowania, a w tym miesiącu pokazujemy już gotowe skarpety. Jak pisałam poprzednio, postanowiłam spróbować zrobić skarpety na dwóch drutach - tutaj filmowa instrukcja. Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się, że tak łatwo mi pójdzie (tylko raz prułam piętę). A oto mój letni udzierg 
uwalniam włóczki zalegające w szafie :)
i na nóżkach właścicielki 
Myślę, że w jesieni i zimie mogą się przydać, bo nie wiadomo jak będą nam grzać (brak węgla) a ja w dodatku mieszkam na parterze.
Dzierganie koca powoli zbliża się ku końcowi - tak dziś wygląda 
porównanie z poprzednim miesiącem 
i na koniec kolaż dla Reni 
Miłego weekendu Wam życzę, nie dajcie się upałom :)

8 komentarzy:

  1. Eluniu myślę, że nam wszystkim przydadzą się i skarpety i koc.
    Twoje udziergi wyglądają imponująco i bardzo mi sie podobają:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu też robiłam skarpetki na dwóch drutach, ale korzystałam z innego filmiku, aczkolwiek wyszły podobnie. Podziwiam Cię za ten kocyk, mnie jakoś ostatnio nie idzie :-)
    Cudnie wyszły i tak sobie myślę , że te skarpetki jeszcze nam się mogą przydać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie.Kocem zachwycam się od początku, bajka.Tez zaczęłam skarpety na 2 drutach, pierwsza gotowa a druga zaczęta, oby były równe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne skarpetki, Elu. Zimą pewnie nie obejdzie się bez ciepłych "otulaczy".
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne skarpety i najważniejsze, że ogrzeją w chłodne dni. :)
    Koc imponujący. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czadowe skarpety. Uwielbiam chodzić zimą na bosaka tylko w tego typu skarpetach 😀.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne skarpetki - na pewno się przydadzą one i koc. Idziesz jak burza z tymi udziergami :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...