Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 22 sierpnia 2022

СО "Елочные игрушки" - ozdoby choinkowe - odsłona 3

 Dziś poniedziałek więc pora na pokazanie postępów w pracy nad kotkami.
Tydzień temu zaczęłam drugiego kotka - tak wyglądał 
Okazało się, że źle zaczęłam haftować - pomyliłam się o 5 kratek, a ponieważ wykorzystuję resztkowe kawałki kanwy nie zmieściłby się cały tułów - musiałam więc zacząć jeszcze raz. Tak wygląda biały kotek 
a tu już z backstitchami 
Niestety z powodu pomyłki nie zdążyłam go wykończyć.

5 komentarzy:

  1. Najgorzej.. Znam ten ból bo też nie raz tak zrobiłam..np. zaczęłam radośnie od dolnego lewego rogu wyszywać drzewo. Nie zmieściłam się na górze...i miałam tylko pień;) Nie zaczęłam od nowa... bardzo fajnie, że ty to zrobiłaś bo kotek uroczy! Słodziak z niego :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te kotki. Będą super zawieszki na choinkę. Zdążysz na pewno do Bożego Narodzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kicia, wspaniale będzie się prezentować jako zawieszka:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...