Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 30 sierpnia 2022

СО "Елочные игрушки" - ozdoby choinkowe - odsłona 4

 Wczoraj nie zdążyłam napisać posta, bo na ostatnie dni wakacji zjechali do mnie "na kolonie" wnukowie.
Dziś pokażę Wam drugiego kotka 
i tył podklejony białym filcem 
Udało mi się również wyhaftować kolejnego 
Jeszcze tylko kontury i podkleić i będzie gotowy, ale to chyba dopiero w przyszłym tygodniu, bo teraz muszę się zająć przygotowaniem zaproszeń  dla kolegów z przedszkola na  6-te urodziny mojego młodszego wnuka.

8 komentarzy:

  1. Fajne kociaczki. Miłego zakończenia wakacji🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Milusie te kociaczki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te kotki ( w sensie wzorów) świetnie też wyszyte ale kontury muszę być . Zaproszenia dla wnuka ważna rzecz, muszę byś gotowe na czas !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kociaczki, fajny pomysł na zawieszkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny! Ten drugi też się świetnie zapowiada.:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...