Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 15 sierpnia 2022

СО "Елочные игрушки" - ozdoby choinkowe - odsłona 1 i 2

 U koleżanek - hafciarek zza wschodniej granicy (z którymi haftowałam "Maki" - tu pisałam) zgłosiłam się do wspólnego wyszywania ozdób choinkowych. Tym razem każda hafciarka wybiera własny wzór - musi posiadać co najmniej 5 elementów. Na wyszycie każdej ozdoby mamy 2 tygodnie, a postępy prac pokazujemy co poniedziałek.
W ubiegłym tygodniu zapomniałam Wam pokazać więc czynię to dziś.
Wybrałam takie kotki - akurat jest ich pięć :) 
Letistich LTD
Na pierwszy ogień poszedł siedzący czarny kotek - tak wyglądał w ubiegły poniedziałek 
kanwa plastikowa biała 14 ct
muliny Anchor  (co miałam w domu)
 pozostałe dobierane z resztkowych pudełek
A tu już gotowy 
z tyłu zielony filc
I zaczęłam kolejnego - białego z wiankiem na uszku 
Miłego świętowania Wam życzę :)

6 komentarzy:

  1. Wybrałaś super kotki :).

    Próbowałam wybrać ulubionego ale wszystkie są super :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze wzorki, co jeden to ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziaki! Razem będą pięknie wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak kotki, to wiesz... Będę kibicować! Cudne są.:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...