Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 8 sierpnia 2022

Ślubne kartki

Przyjaciółka mojej śp. mamy poprosiła mnie o zrobienie dwóch kartek na ślub jej wnuka - od niej i od jej córki czyli matki pana młodego. Ślub będzie cywilny więc postały takie kartki:
kartka - książka  w pudełku 
narzeczeni prosili o kasę więc zrobiłam też kieszonkę 
I druga - twist pop up również w pudełku i z kieszonką 
sama banderola 
na dole miejsce na życzenia
Obu zamawiającym kartki bardzo się spodobały co cieszy mnie ogromnie.

A teraz czas zabrać się za zabawy, w których biorę udział.

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kartki , delikatne.Mój slub to były prezenty, czasem podwójne co kto dostał kupić teraz mlodzi chcą pieniądze i dobrze, moja siostra otrzymala na ślub 4 kpl obiadowe a teraz kupią co potrzebują. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam 2 żelazka, ale na szczęście 3 miesiące później wychodziła za mąż siostra męża więc mieliśmy prezent z głowy :)

      Usuń
  2. Śliczne kartki i widać, że dopracowane w każdym szczególe. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, obie kartki są wspaniałe, trudno mi wybrać piękniejszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, ślicznie pomyślane i skomponowane, wcale się nie dziwię, że się podobały.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...