Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 19 lutego 2023

Chwalę się

 Kilka dni temu dotarła do mnie przesyłka od splocika 
a w niej: - podziękowanie za udział w jej zabawie "Kalendarz adwentowy" 
haftowany domek - zawieszka 
frywolitkowa bransoletka i zakładka do książki 
i całe mnóstwo przydasi 
i coś dla ciała czyli tzw, "umilacze" 
Splocikowi jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję za prezenty i za organizację zabawy, bo świetnie się bawiłam tworząc kalendarze adwentowe dla moich wnuków. 
A ja wracam do haftowania metryczki komunijnej.
Miłej niedzieli Wam życzę.

14 komentarzy:

  1. Gratuluję, piękna nagroda za uczestnictwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna nagroda za uczestnictwo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala nagroda za wspaniały kalendarz.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje pięknej nagrody, Eluniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że upominek dotarł bez szwanku i wszystko spodobało się. :)
    Jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, super prezenty szczególnie te frywolitkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne prezenty dostałaś , w sumie to była fajna zabawa i super, że miałaś czym obdarować swoje wnuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna nagroda! Podglądałam ten kalendarz adwentowy i uważam, że był to super pomysł na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałaś super upominki. Gratuluję :).

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny prezent! i przydasie na pewno super wykorzystasz:) pozdrawam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie jest dostawać prezenty. Bardzo przydatny upominek.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...