Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 27 lutego 2023

"Kocham haft" i inne

 Przywiozłam z oprawy obrazy:
"Kocham haft" 
"Drzewo życia" 
"Landscape in the leaves" 
Kiedy pokazywałam Wam postępy w pracy nad tym haftem, pisałam, że są jeszcze dwie takie latarnie, ale nigdzie nie widziałam wzorów (zakupy oryginalnych zestawów w firmie Oven są obecnie niemożliwe). Otóż koleżanki hafciarki zza wschodniej granicy podzieliły się wzorami i tym sposobem jak tylko skończę haftować metryczki komunijne zabiorę się za te wzory.

11 komentarzy:

  1. Przesliczne te obrazki a kolekcja z latarniami będzie cudowna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. super te obrazy się prezentują, widać ogrom pracy włożony

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafty w pięknej oprawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta latarnia w liściu i super że będą jeszcze inne. Fajnie Ci oprawili te obrazy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wyglądają, szczególnie ten obrazek z latarnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne hafty ! Podziwiam za cierpliwość 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie dobrane ramy, Eluniu.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra wyglądają oprawione!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne wszystkie, choć latarnia wybitnie przyciąga mój wzrok:) podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...