Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 16 lutego 2023

Zestaw do haftu z drukowaną kanwą

 Od dawna oglądałam na AliExpress zestawy do haftu z nadrukowaną kanwą. Niestety miałam przykre doświadczenia z taką polską kanwą - krzyżyki żyły swoim życiem  a dziurki w kanwie swoim - zupełnie nie dało się haftować. I właśnie to powstrzymywało mnie przed zakupem takiego zestawu. Jednak kiedyś na kanale "Twórcza i kreatywna mama" na Youtube trafiłam na film, w którym dziewczyna pokazywała taki chiński zestaw i opowiadała o swoich pozytywnych doświadczeniach z nim. Po takiej reklamie zdecydowałam się na zakupy 
i wcale nie żałuję.
Kanwa 14ct dobrej jakości, obrębiona. Nadruk jest idealny, krzyżyki pokrywają się z kratkami kanwy, oprócz tego jest schemat papierowy.
Mulina DMC na sorterze, numery kolorów opisane na kanwie i na sorterze oraz dwie igły nr 26.
Jeden z zestawów (najmniejszy) 
jest to przeróbka wzoru firmy Oven 1269 "Edgartown light"
Wiem, że są jeszcze dwie podobne latarnie, jednak nigdzie nie spotkałam wzorów.
już wyhaftowałam - oto jak postępowały prace 
Zastanawiałam się czy wystarczy nitek (choć staram się haftować ekonomicznie) - czasem czytam na forach, że dziewczynom brakło jakiegoś koloru i w dodatku nie wiadomo jaka to mulina, bo nie jest opisana i musiały pisać do producenta. Pomyślałam, że gdyby tak się zdarzyło to mam całą paletę DMC i będę mogła dołożyć brakujący kolor - na szczęście nitek jeszcze zostało (jednych więcej, drugich mniej). Ciekawa byłam jak spierze się ten cały nadruk, ale postępując zgodnie z instrukcją producenta namoczyłam haft w zimnej wodzie. Po ok. pół godziny zeszły wszystkie kolory, zostały ślady, ale i one po jakimś czasie całkowicie zniknęły. I tak wygląda haft po praniu - zdjęcia wyszły dość ciemne - 
już pojechał do pani oprawczyni.
Z zakupu jestem bardzo zadowolona i myślę, że jeszcze kiedyś wrócę do tego producenta.
Haft zgłaszam do zabawy u Reni 
Myślę, że jeszcze jakieś prace powstaną więc na koniec wstawię kolaż dla Reni do galerii.
A tu prace, które powstały dotychczas 

A teraz chciałabym napisać coś o komentarzach. Jakiś anonim  komentuje moje posty  - dwukrotnie opublikowałam te komentarze, ale następnym razem oznaczę je jako spam. Wiem, że niektóre z Was mają jakieś problemy z logowaniem na blogerze, ale w takim wypadku wystarczy się podpisać. 

22 komentarze:

  1. No cóż też miałam problemy wyszywaniem na nadrukowanej kanwie polskiej produkcji i też nigdy nie kupowałam tej chińszczyzny, ale w Twoich rekomendacjach chyba się skuszę.
    Podeślij mi linka do tego sprzedawcy bo na Aliexpress jestem , kiedyś kupowałam tam wykrojnik. A ten hafcik twój jest świetny !!! Pięknie go wyhaftowałaś. Ciekawa jestem jak będzie wyglądał po oprawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tu kupowałam: https://www.aliexpress.com/store/1923188?spm=a2g0o.store_pc_home.pcShopHead_5952870.0
      Ale zaglądaj też do innych sprzedawców, bo u innego kupiłam zestaw bez nadruku i dopiero w domu zobaczyłam, że to ten sam producent.

      Usuń
  2. Eluniu, bardzo ładny haft, fajnie, że się nie zawiodłaś.
    Ja miewam ostatnio problemy z logowaniem, ale się podpisuję.
    Pozdrawiam - Małgosia X
    Ps. Właśnie dzisiaj znów problemy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, wiem, że miewasz problemy z logowaniem, ale Ty zawsze się podpisujesz :)

      Usuń
  3. Piękny hafcik ! Osobiście nie lubię kanwy z nadrukiem, ale pewnie też trafiłam na taką bylejaką :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny hafcik :) Osobiście nie lubię kanwy z nadrukiem, ale pewnie też trafiłam na taką bylejaką :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele lat temu wyhaftowalam poduszkę i obrazek na kanwie drukowanej, ale okazało się, że jestem uczulona na tą farbę. Później już nie próbowałam. Twój obrazek piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny haft! Świetnie, że Twój zakup okazał się tak efektowny i dopracowany!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny hafcik. :)
    Dawno temu spróbowałam raz wyszyć wzór drukowany na kanwie i wyrzuciłam to do kosza z postanowieniem, że do tego nie wrócę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny morski hafcik umieszczony w liściu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny haft na listku, podziwiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo dobrze wiedzieć, też mam złe doświadczenia z taką kanwą, a Ty tym postem wzbudziłaś we mnie ciekawość. Haft bardzo piękny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny , kolejny haft ! podziwiam Twoje tempo i technikę, bo wyhaftowany obrazek jest perfekcyjnie. Na AliExspress kupowałam dość dużo, ale nie zawsze byłam zadowolona. Z naszymi sprzedawcami chyba też tak jest, tylko czas oczekiwania nieco krótszy;) Bardzo dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Polskie kanwy z nadrukiem to jakieś zło! Okropne są i zniechęcają do haftu, dobrze że jest ta alternatywa z aliexpres, która jest bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny hafcik i perfekcyjnie wyhaftowany. Też haftuję jednak wole schemat na papieże. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również miałam mało pozytywne doświadczenia z nadrukowaną kanwą więc teraz unikam jej jak ognia. A tu takie miłe zaskoczenie, super. Haft prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W latach bardzo wczesnej młodości wyszyłam krzyżykami kilka obrazków, włóczką znalezioną w domu, spatrując wzory z jakiejś fotografii. Takie były ograniczone możliwości ;) A teraz raj dla wszystkich rękodzielników - haftujących, szydełkujących, dziergających :) Z końca świata można sprowadzić zestawik i cieszyć się pracą. Recenzja niewątpliwie bardzo pomocna dla czytelników!
    Super obrazek Ci wyszedł!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię zestawy z ali , ale zawsze liczony. Twoja polecajka jest bardzo pozytywna. Bardzo ładny wzór wybrałaś. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny haft, fajne, że nadruk pokrywa się z kratkami, gorzej jak nie, to wtedy niezbyt przyjemnie haftuje się.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny haft. Oj pamiętam te dawne fatalnie nadrukowane kanwy. Kiedyś haftowałam też na podkolorowanej kanwie gdzie nadruk był na stałe , a wraz z haftem powstawał efekt 3d. Tej chińskiej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...