Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 28 lutego 2023

Wielkanoc z Coricamo i KTM

 Klub Twórczych Mam na swoim blogu ogłosił wspólne haftowanie wzorów wielkanocnych opracowanych prze Coricamo 
Niektóre z nich znalazły się w ostatnim numerze "Igłą malowane", pozostałe można kupić na stronie Coricamo - tutaj
Musiałam sobie zrobić przerwę w haftowaniu metryczki - potrzebowałam trochę koloru i tak powstał  pierwszy hafcik 
kanwa Aida 16ct biała, kolory mulin dobierałam z resztkowych pudełek
Nie wiem jeszcze co będzie z nim dalej - coś wymyślę.
A teraz wracam do metryczki, chcę ją skończyć jak najszybciej, bo kusi mnie kolejna latarnia morska w liściu.

Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem - wspaniała oprawa tych haftów to zasługa mojej pani "oprawczyni".

17 komentarzy:

  1. Zajaczek sympatyczny.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie są te wzorki. Zając jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przesympatyczny, śliczny hafciki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zapisałam się na ten test z Coricamo, i widzę, że pomerdałam kolory, :( haftuję Adriadną, nie zauważyłam, że tam jest 1555 A :( nawet nie wiedziałam, że jest taki kolor. No trudno, królik ma czerwone uszy :(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz Elu też teraz walczę z tym zającem , ale nie przepadam za wzorami z Caricomo a już te kontury mnie przerażają. Ale widzę u Ciebie że warto się trochę pomęczyć bo cudnie Ci wyszedł ten zajączek !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodziak. Ja zaczęłam od kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny zajączek- od razu wywołuje uśmiech :) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu, wiosenny zajączek jest prześliczny.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! Ciekawa jestem, jak go zagospodarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy ten szaraczek :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zajączek, przypomina mi Tuptusia z "Bambi" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się pięknie i ciekawa jestem jaka będzie ostateczna forma prac. Jest tyle możliwości. Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie KTM.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny hafcik. Będą śliczne ozdoby. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też zając na tamborku ale czy z niego wyskoczy nie wiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...