Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 3 kwietnia 2020

#robotkowezostanwdomu - tydzień 1

Na czas naszej społecznej kwarantanny Kasia zaproponowała nam zabawę pod nazwą #robotkowezostanwdomu - tu informacje klik
W ubiegłym tygodniu nie zdążyłam zrobić zdjęć więc zaczynam zabawę dopiero dziś.
Siedzę grzecznie w domu - zakupy robię 2 razy w tygodniu - więc postanowiłam "uwolnić" trochę włóczki, która leżakuje w szafie. Tym sposobem powstała chusta 
na razie nie jest zblokowana, bo teraz nie mam na to warunków. A ja z rozpędu zaczęłam kolejną robótkę 
kolor wyszedł przekłamany, bo w rzeczywistości to jest ciemny grafit.

7 komentarzy:

  1. Świetna chusta:)))ciekawa jestem co to będzie to niebieskie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu podziwiam , przede wszystkim tempo dziergania. Chusta cudna w tych kolorkach a i sweterek zapowiada się extra . Powodzenia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ten czas pożytkujesz, super chusta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie spędzasz czas w domu :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kolorowa chusta! A cóż z tej grafitowej piękności będzie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowa chusta jest rewelacyjna, Elu.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...