Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 7 kwietnia 2020

Kartki przez cały rok 2020 - kwiecień

W tym miesiącu z zabawie u Ani
dostałyśmy następujące wytyczne 
Zrobiłam dwie kartki okolicznościowe i na obydwu udało mi się umieścić wszystkie trzy wytyczne. Oto karteczki: 
wzór autorstwa Moniki- Igiełki_MB - można go kupić w jej sklepie klik
wzór znalazłam w sieci
Kartki narazie są bez przydziału więc nie mają napisów.
I kolaż dla Ani 
Obydwa hafciki powstały przy użyciu nitek z resztkowego pudełka więc zgłoszę je także do zabawy u Moniki 
Zdrowia wszystkim życzę.


18 komentarzy:

  1. Obie kartki bardzo mi się podobają :).

    Tulipany, to moje ulubione kwiaty :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki, tulipany to zawsze dobry temat na kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu, piękne kartki.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak tylko zobaczyłam, pomyślałam- do Ani :-D PIękne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki Elu. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne karteczki, moje serduszko skradła pierwsza, jest bajeczna, a kwiatuszek w niej taki czarujący.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu cudne są , hafciki piękne ,a ten drugi serce z tulipanami tez wyszyłam :-)
    Pięknie udało Ci się umieścić wszystkie wytyczne
    Dziękuję pięknie za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne,widziałam to serduszko z tulipanami i tez sie nad nim zastanawiałam ale chyba braknie mi czasu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Śliczne kartki!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna tulipankowa karteczka. Super połączenie z serduchem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sama zrobiłam sobie akcję z wymiataniem resztek i zrobiłam misiaczki dla moich dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech Ci jajeczko dobrze smakuje,
    bogaty zajączek uśmiechem czaruje.
    Mały kurczaczek spełni marzenia -
    wiary, radości, miłości, spełnienia.
    Wesołego Alleluja
    życzy Lady Savage

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te haftowane tulipany:) Bardzo ładne wyszły obie karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne hafty wykorzystałaś, kartki pięknie się z nimi prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...