Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 19 kwietnia 2020

SAL z Hobberią 2 - odsłona 1

Zapisałam się na kolejny SAL organizowany w Klubie Twórczych Mam
Wzorki są nieduże więc SAL trwa do końca miesiąca, jest ich pięć - zdecydowałam się na trzy, ale może pozostałe też wyhaftuję - zobaczymy.
A oto pierwszy hafcik 
Haft zdjęty z tamborka (jeszcze nie prany), ale haftuję na resztkowym kawałku kanwy - obliczyłam, że zmieszczę wszystkie trzy wzorki - więc na całym łatwiej jest umocować tamborek, a rozcinać, prać i prasować będę na końcu.
Zrobiłam sobie małą odskocznię od konturów, bo doprowadzają mnie do szału - ile razy prułam i ile poleciało słów uznawanych za niecenzuralne to wiem tylko ja - nie cierpię robienia konturów!!
Miłej niedzieli Wam życzę :)

11 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik :-)
    Kontury potrafią dać w kość, ale jaki cudny efekt dają :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft! I tak podziwiam za cierpliwość wszystkie osoby haftujące:-)
    Ale bardzo często kontury dodają pracy pazurka i urody, są niezbędne :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te wzorki, a ja przegapiłam te zapisy, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Elu , tego motylka tez wyszyłam , ale na pozostałe chyba jednak czasu braknie. Dla mnie te hafty nie są tak małe i dość wymagające. Trzymam kciuki za pozostałe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny obrazek, ciekawa jestem jakie są kolejne obrazki, też w takiej tematyce?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczny wiosenny hafcik, Elu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy, delikatny wzorek. Czekam na kolejne z tej serii, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają jak kwiatowe znaczki pocztowe :) Czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny hafcik, jestem ciekawa kolejnych. Dziękujemy za wspólną zabawę z KTM.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super:) Bardzo dziękujemy za udział we wspólnej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...