Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 4 kwietnia 2020

Imieniny miesiąca - kwiecień

W zabawie u Hani
na kartkach w tym miesiącu królują słodkości 
Temat w sam raz dla mnie, bo kocham słodycze więc trzeba było tylko wybrać jeden z wielu różnych wzorów. Przeglądałam, wybierałam aż w końcu powstał taki hafcik
wzór darmowy autorstwa Durene Jones
kanwa Tajlur 16 ct, kolor kawowy
mulina DMC
i wylądował na kartce
tak wygląda kartka na płasko
Kartka ma formę z wyzwania#16Ewy
więc zgłoszę ją i tam.

Odpowiadając na Wasze pytania pod poprzednim postem - z tej grafitowej włóczki powstanie bezrękawnik.
Życzę Wam dużo zdrowia i niech wena Was nie opuszcza - dobrze mieć swoją pasję, bo to pomaga przetrwać ten trudny i niezwykły czas.

13 komentarzy:

  1. Śliczna i apetyczna zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna słodka babeczka :-) i nietucząca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowity hafcik i piękna kartka!
    Trzymaj się cieplutko i zdrowo, Elu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, tego wzoru babeczki jeszcze nie widziałam. Bardzo fajny :).

    Super kartkę zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluniu zarówno hafcik jak i jego zagospodarowanie wyglądają extra !! Az się słodko robi od samego patrzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie ślinianki zaczęły mimocniej pracować ;-) Niestety, ja też uwielbiam takie pieczone słodkości :-)Smakowita kartka z pięknym hasłem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale smakowita kartka, Eluniu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj to prawda, mi robótki pomagają w każdej trudnej sytuacji, dobrze że się zajmuję rękodziełem. A karteczka Eluniu jest świetna, super ten hafcik tam wkomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu kochana, czy mogłabyś napisać do mnie jeszcze raz maila ze swoim adresem odnośnie gazetki hafciarskiej? Bardzo proszę. Dałabym sobie rękę odciąć, że widziałam maila od Ciebie i nie ma go... nie wiem co się stało...

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne te słodkości, pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...