Znajdziesz mnie tutaj

środa, 29 kwietnia 2020

Wielkanoc przez cały rok - kwiecień

Biorę udział w zabawie "Choinka 2020" więc kiedy na blogu Małgosi zobaczyłam wpis, że organizuje zabawę pod tytułem "Wielkanoc przez cały rok"
od razu zdecydowałam się wziąć w niej udział tym bardziej, że technika prac jest dowolna.
Na pierwszy ogień poszedł mały wzorek znaleziony w sieci i powstała prosta karteczka 
Do zabawy zgłaszam również prace, które pokazałam w tym poście  
Teraz muszę się zastanowić co zrobić w przyszłym miesiącu.
Zdrowia wszystkim życzę i udanej majówki :)

8 komentarzy:

  1. Piękne prace, Elu. Ten pierwszy haft ma takie śliczne pastelowe kolory.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafty! Ten koszyczek z jajkami cudny :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę że dołączylas do zabawy.
    Bardzo ładne prace wykonalas haft to moja ulubiona technika. Czekam na kolejne prace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...